Saturday, November 19, 2005

Boobs' position

温が産まれてからというものの、女性の体や授乳の仕組みについて、さすがほ乳類と言われる所以だけのことはあるなあという感じで良く出来ていること感心しきりなのですが、唯一納得いかないことがあって、それはおっぱいの位置です。座って授乳するとき、手でしっかり支えるかクッションが必要になるのは一体どうしてなんでしょうか。もう15センチくらい下についてたら膝に乗せてそのまま授乳できてラクなのに。「そんなの機能的かもしれないけどぜんぜんセクシーじゃないじゃん!」と思ってるそこのあなた。そういう風にできてたら、10000年前からそういうのがセクシーっていうことになるのです。ちなみに私はこの欠陥への対策として、妊娠中から使っていたソーセージ型の自作の抱き枕のあたまとしっぽをつないでドーナツ状にして、それを浮き輪みたいに装着して使ってます。これを使うと授乳中何かしたりしたくなったときも片手で浮き輪と温を一緒に持ち上げて私が歩いたりもできるのでけっこういろんなことができます。たとえばブログの更新とか(笑)。
Despres del naixment de l'On, em sento que el corp de la dona esta molt ben fet! Pero hi ha una cosa que no entinc. Es la posició de als pits. Quan mamo, he de suportar al cap de l'On amb mà o necesito un coixin. Si als pits esta posats uns 15 cm mes abaix, puc posar l'On damunt de les camas i puc mamar 'hands free'. Sona molt poc sexy, pero si es aixi desde fa 10000 anys, estic segur que aixo es sexy. Be, fin, per aixo, utilizo un coixin com 'donut' a casa. Es molt practic i recomenable.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home