Saturday, November 05, 2005

We are friends

妊娠友達だったラファエラがルカを産んで7週間。ついに赤ちゃん同士の対面が実現しました。お父さんのチャビと一緒に家まで来てくれて、授乳やらベビーシッターの話で盛り上がっているうちにルカが泣き出し、温にも伝染してこんなことになりました。赤ちゃん一人だと大人はあわてるべき状況な感じなのに、赤ちゃん二人で一緒に泣かれるとなんだかすごい笑えるのが不思議。ダビッドはこの光景を見て、「この情熱といい声といいこれぞフラメンコって感じ」といってすごくウケてました。
Por fi, vam trobar en Luca, fill de Rafaela i Xavi! Rafaela i Tomoko eran les amigas embarazades junts, i ara som mamas! Mentras estavam parlant de moltes coses, als dos nens van començar a plorar. Si es un nen, es una situació per solucionar ja, pero si hi ha dos nens que estan plorant junts, fa molta gracia. Quina escena tan flamenca!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home